Thursday, November 26, 2015

My house in progressing

Setahun... November tahun lepas kami kehilangan rumah. Dan november 2015 kami masi lagi homeless... Rumah masih lagi dalam progressing. Moga dipermudahkan segalanya. Tahun ni macam mustahil untuk siap. Tapi harap, pertengahan tahun depan dah siap sepenuhnya. Mudah-mudahan..

Arini nak keluar cari pintu-pintu bilik. Nak g pilih, pintu macam mana yang nak. Hihihi.. Keje-keje wayering tengah dilakukan skang. Oleh  adik bongsu kesayangan cik pulau. Kerlasss uolss..

Tak sabarnya nak naik rumahh sendiri.

P/s: hey you, stalker. Dah baca tu diam diam sudah. Tak payah nak kecoh sampai satu dunia tahu. Hahahaha.. Asal cuti sekolah je jadi stalker. Adoiii.. Bila nak belanja saya cornetto ni? Ihiikk..

2 Pengomen Setia:

luqman zakaria said... [Reply to comment]

Alhamdulillah. Tak lama dah tuh..nanti jangan lupa update bila rumah dah siap..hehe

LM said... [Reply to comment]

Alhamdulillah.. Akk tgk berbunga2 hati ni.

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget