Sunday, March 29, 2015

Cikpulau pergi camping

Baru berkesempatan nak hupdate blog. Almaklumlah. 3 hari pergi camping. Semalam baru balik. Balik tu bukannya boleh duk rileks. Tapi banyak lagi keje bersusun duk menunggu. Haihh.. sape yang kata jadi cikgu ni rileks meh jadi cikgu cuma untuk sebulan. Bukannya cik pulau nak kata keje lain ni mudah. Ohh tidak sama sekali. Setiap keje ada susah senangnya masing-masing. Cuma kadang-kadang agak terkilan bila banyak mulut yang berkata jadi cikgu ni senang. Tengahari dah boleh balik.. Ye. Itu betol. Tapi itu cuma di mata kasar.

Tapi mereka tak terfikir macam mana cikgu kena stay sampai petang untuk latihan koko,meeting,kelas tambahan, rancang program, dan sebagainya. Tak termasuk lagi bila kena berjaga tengah malam untuk menghadap segala mak nenek e... sume nak online. Tapi tahap kelajuan internet kat negara ni memang "terbaik" di dunia. Kan???

Sebenarnya hari ni nak cerita pasal camping. Tapi dah merepek pasal benda lain pulak. Huhuhu.. layan gambar jelah.


Mengecat rumah ibu tunggal.


Cat warna pink.
 
Mengecat.

Peserta camping. Alhamdulillah. Berlangsung dengan jayanya.


pemasangan khemah. 

Beratur mengambil makanan.


P/s : badan masih terasa penatnya. Perlukan rehat. Tapi nampaknya masa macam mencemburui diri. Huwarghhhh....

2 Pengomen Setia:

Aku Penghibur said... [Reply to comment]

kerja murni yang di lakukan..moga di teruskan di masa akan dtg

Jom Vote blog acik bagi msmw

Aku Penghibur said... [Reply to comment]

kerja murni yang di lakukan..moga di teruskan di masa akan dtg

Jom Vote blog acik bagi msmw

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget