Friday, October 18, 2013

Muncul Setelah Sekian Lama..

Ohoiii... Berzaman haa tak hupdate blog.. Kemalasan tahap maksima sampai nak pecah jantung berlubang.. hahaha.. Bahasa apaaa cik pulau pakai daa.. Okeyy.. cik pulau muncul setelah sekian lama menyepi.. Pssst.. Uols peciter eh? Lama tak dengar kabar.. Harap sihat hendaknya k.. Cik pulau?? Hurm.. Macam biasalah.. Namanya je mengajar sekolah sukan. tapi makin hari badan makin mengembang kot.. Ihikkk.... Jangan tak caya enkoo..

Senornya kan. cik pulau sekarang ni tengah kursus.. Hoiii !!! tengah kursus pun sempat hupdate blog.. Hurmm. Jangan salah sangka, kerja cik pulau semua da siap. so sementara ada masa terluang taktau nak buat apa ni, tu yang duk pikir, baiklah cik pulau hupdate blog kann.. rindu la kat semuaa... Ihikk... Tak caye?? tak cayee sudaaaa...

Kursus ni 4 hari tau.. 10.11, 17, 18 oktober 2013. Yang jadik macam tu sebab ada raya haji.. hohohoho... Terbantut cik pulau nak cuti lelama sebab kursus ni.. Tapi takpe.. lagi sebulan cuti panjang kan.. Kursus apa?? Kursus Penataran PBS Matematik Tingkatan 3 tahun 2014... Apa?? Ingat kursus kawen ke hape.... hahaha..

Okey.. let's talked about hari raya aidiladha.. Cett... nak speaking la puloppp... Ambo dop reti nok speaking hehhh.. speaking klate buleh la bohhh...  hahahah..

Tahun ni, buat pertama kalinya cik pulau laksanakan ibadah korban. Alhamdulillah. rezeki lebih.. Dan insyaAllah, akan teruskan untuk tahun-tahun seterusnya. Sebelum ni cik pulau cuma tengok dari jauhhh jekk.. Tapi kali ni, abang ipor suh pegang kaki lembu.. Ok la tu kan. Take part la jugak.. Hehe.. Lembu dah mati. boleh la enkooo... hahaha.. 


Rasanya sampai sini jela kot dulu.. sambung lain kali...

p/s : buat insan yang tak tau baca ke tak entri ni, selamat bekerja di tempat orang nun jauh di sana. semoga dirahmati Allah hendaknya.. =))

2 Pengomen Setia:

aDisH.sHidA said... [Reply to comment]

ehem ehem sapa tu yang kerja nun jauh di sana...

nasib baik lembu tu dah disembelih baru lini pegang kaki kalau x memang dia ligan la sebab bertudung merah hahah

Nelly Strange said... [Reply to comment]

hehehehe ...kita beraya kat rumah je . >.<

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget