Friday, July 26, 2013

Cik Pulau Merepek Lagi !!!

Ehemm.. Arini dah ari jumaat.. Minggu depan dah balik.. Yabedabeduuu!!! Sila jangan pelik sebab cik pulau macam biasa lagi eksaited daripada orang lain.. Mungkin setanding keeksaitedan anak murid ataupun mungkin lagi eksaited dari students.. Ahaksss... 

Sekejap je masa berlalu.. Hari ni dah 17 Ramadhan.. Ramadhan dah berlalu. Bulan yang penuh barakah ni, pohonlah keampunan kepada Allah. Ya.  Pohonlah. Kita semestinya banyak melakukan dosa kan. Sebabnya kita bukan nabi yang mempunyai sifat maksum. Dan kita manusia ni bukan sempurna. cik pulau tak kata orang lain, tapi lebih kepada diri sendiri kata-kata ni ditujukan... 

Nak tau. Setiap hari.. Maa cik pulau akan kejutkan cik pulau sahur. Al kisahnya bermula bila ramadhan ke 5 cik pulau bangun agak lambat, tapi masih sempat sahur sebenarnya. jadi. sejak dari hari tu. Setiap pukul 5 pagi. Mesti dapat call dari Maa untuk kejut bangun sahur. Padahal waktu tu biasanya dah tengah sahur pun.. Tapi bila dah jadi rutin kan. Boleyy ajee..  Alahaii. suweetkann.. Korang ader?? Takde kann... hahaha.. 

Okey.. sangat tak sabar nak tunggu jumaat depan. nak jumpa dengan orang-orang tersayang. Lalala~


0 Pengomen Setia:

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget