Monday, June 17, 2013

Oh Angin.. Sampaikan rindu kepada mereka.

rindu kampung teramat... Weekend hari tu saje keluar lepak kat pantai tanjung balau.. Cuma 8 minit dari sekolah tempat cik pulau.. Biasa orang kata gi pantai g deting la.. picnic dengan family la.. Tapi.. cik pulau waktu tu sensorang je.. Sebabkan ingin melepaskan rindu dendam pada kampung halaman. Berharap agar angin-angin dan ombak pantai menyampaikan rindu pada mereka di sana..

Tak buat apa pun. cuma lepak merenung ombak pantai... merenung masa depan.. tapi waktu cukup puas.. rasa tenang.. Tetiba rasa macam cik pulau dengan pantai memang tak boleh dipisahkan. Adakah cik pulau seorang yang sangat homesick. daripada dulu sampai sekarang. Sob.. Sob.. Sob.

Menghitung hari... Dah hampir ramadhan.. Bulan yang penuh berkat.. Semoga kita semua sempat bertemu dengan bulan itu pada tahun ini.. InsyaAllah.. Mudah-mudahan..Aaminnn.



2 Pengomen Setia:

Ain Dzaya said... [Reply to comment]

alahai..lepas ni dapat peluang balik..terus balik pulau tau!

Ain Dzaya said... [Reply to comment]

alahai..lepas ni dapat peluang balik..terus balik pulau tau!

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget