Friday, April 19, 2013

penat mencari... akhirnya jumpa jugak..

Sejak bulan dua dulu lagi mencari benda alah ni.. Dah penat pusing sume kedai..sume mall.. Tapi tak jumpa.. Tapi semalam alhamdulillah.. Lalu satu kedai ni dan bila masuk je kedai tu. Senyum sensorang bila nampaknya..


cantik tak? hehehhe... rasanya kartun barney je kot yang warna purple. kan?? ke ada yang lain.??? heee~


Sanggup carik warna yg sama dengan cik purple.. Patotla sume orang duk kate cik pulau gila purple... Sampaikan students sendiri pun dah tau yang cikgunya ni gila purple.. Hahahhaha...

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 Pengomen Setia:

Rozuan Ismail said... [Reply to comment]

nak boboi boy.huhu

aDisH.sHidA said... [Reply to comment]

BILA LA NAK NAIK CIK PEPEL DENGAN CIK PULAU NIE...

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget