Friday, January 11, 2013

InshaAllah.. Allah masih merahsiakan tarikh bahagia itu.


one day at school..

situasi  :

pelajar : cikgu.. bila lagi cikgu?
aku : bila apa?
pelajar : bila saya boleh gi pulau ?
aku : bila-bila masa awak boleh gi.
pelajar : bila cikgu nak bagi kad? cikgu cakap tahun lepas cikgu nak bagi saya tahun ni.
aku : ada ea saya cakap macam tu?
pelajar : ada cikgu... takkan cikgu dah lupa kot..
aku : @$#%^$&^*(&( 

mamposss kali ni.. cik pulau jawab nak kawen tahun ni sebab dah bosan soalan tu asyik disoal berkali-kali. selagi tak dapat jawapan, selagi tulah dia duk nanya soalan yang sama.. so cik pulau jawablah tahun depan.. Alhamdulillah.. Senyap.. takde lagi soalan-soalan tu lagi.. TAPI.. sape sangka.. dia datang menuntut janji.. arghh.. Jawab jelah lagi tahun depan.. Tahun depan.. dan tahun depann.. hahahaha.. sehingga tibalah masanya..

"Bila tiba masanya.. Ketikanya.. Saatnya.. Keadaannya.. Hadir siapa pun dengan izin Allah dalam keadaan yang kita tak pernah duga.. Dialah yang telah ditakdirkan untuk kita. Jadi kenapa perlu menyalahkan takdir kerana mempermainkan kita. Bila masanya?? InshaAllah..one fine day... Allah masih merahsiakan tarikh bahagia itu."


p/s : i understand everything.. Thank you so much..





4 Pengomen Setia:

ct kektus said... [Reply to comment]

betul2. sampai waktunya, adalah kan. :)

jodoh tu rahsia Allah. :)


Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Opss..pe2pun jgn lupa jmput akk..hehe

deno said... [Reply to comment]

jangan lupa update ya...^^

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

ha ai pon msih rasie

mohon kite single sme2 ehh

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget