Wednesday, January 16, 2013

Asal malam je sakit...

Tak tau la nape sepanjang minggu ni.. Asal malam je sakit gigi... Asal malam je sakit gigi. Ubat da dekat satu papan da makan.. Haihhh.. Naseb baek jugak la sakit malam. Buatnya meragam siang hari tengah mengajar, memang naya.. Bukan nak kata malam ni tak naya, parah jugakk bile takleh nak tido kann...

Semalam penuh kat pipi ni letak minyak. Arghhh... Sakit gigi memang akan mengganggu konsentrasi manusia.. Dan kalau nak tau.. Sakit yang paling krtikal yang dialami oleh kaum perempuan adalah sakit bersalin. sakit senggugut.. dan seterusnya sakit gigi.. sape setuju??? hehehehe..

Dan sebenarnya kan.. masa cik pulau tengah taip ni pun. cik pulau sakit gigi jugakk.. Arghhh!!!! Sob... Sob.. Sob..



p/s : Manusia. Jika kita buat baik, ada orang tidak suka, jika kita buat jahat apatah lagi.mesti ramai yang tidak suka. Jadi buatlah apa yang Allah suka walaupun manusia tidak suka. 


2 Pengomen Setia:

Huda Ahsin 2 said... [Reply to comment]

Susunan sakit tu memang betul! Jangan la simpan-simpan, pegilah jumpa doktor gigi Yang ooii...

deno said... [Reply to comment]

siannya cik pulau.. kalau sakit sgt dan tak tahan.. jumpa doctor ya cik pulau ..^^

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget