Monday, December 31, 2012

Jangan Berani Pegang Tangan Saya..

Sedar tak sedar. Dah penghujung tahun da kita ni. Ada lagi ke azam kita yang masih belum tertunai... kalau masih ada, nampak gayanya kenalah bawak azam tu ke tahun depan. Usaha lebih sikit tahun depan ye . hehehe

Mungkin ni entri terakhir kot untuk tahun ni.. Taktau nak tulis apa sebenarnya, tapi tadi bila duk hadap si putih ni, tetibe la pulak datang idea ni. Terus la amek gamba dan nahhhh... cik pulau tempek kat sini.. Satu perkongsian untuk semua.. 


Rasanya gamba ni cik pulau amek dekat fanpage Bercinta Selepas Nikah... Cik pulau suka ayat tu dan cik pulau terus letak kat desktop.. Supaya sentiasa menjadi  peringatan buat cik pulau dan insyaALLAH untuk kita semua..

Wahai kaum Adam.. Korang wajib baca ni..

"Jangan Berani Pegang Tangan Saya Selagi Awak Tak Pegang Tangan Tok Kadi "

p/s: i'm always pray to Allah to give me guidance.. Coz He Know what the Best for me .. 


8 Pengomen Setia:

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

heee tol2

ai tgah tggu org y nk pgg tngn tok kadi tu

Cinta hazanis said... [Reply to comment]

assalamualaikum ore klate kito.=)

ahsfantasy Ryu said... [Reply to comment]

Hehhee.. betul tu,
no pegang2 before akad :D

New: Contest: Top Referer Get RM100 Topup!

Anisa Hang Tuah said... [Reply to comment]

nice =)

Hafizin Jamil said... [Reply to comment]

paka sarung tange tok leh jgok eh..? haha

ct kektus said... [Reply to comment]

yezza. nice quote. :)


jgn ngade nak pegang2. hihiii

Ain Dzaya said... [Reply to comment]

hehe..ayat terbaik sebagai peringatan untuk hati :)

deno said... [Reply to comment]

hehe.. terbaik ayat tuu... :)

btw, selamat tahun baru buat cik pulau dan keluarga... semoga tahun ini akan menjadi lebih baik daripada tahun2 yang sebelumnya... insyaallah :)

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget