Sunday, September 2, 2012

Cuti Bersalin??

Assalamualaikum... Tak sangka kan.. cuti 3 hari berlalu macam tu je.. Sekejap sangat rasa cuti ni berlalu... kenapa tak cuti lama-lama ehh.. bila cik pulau buat status kat fb bila nak cuti lama lagi, nak balik kampung. ada orang komen.. "Tunggu cuti bersalin.." Alahaii.. jauh bebenor lagi cuti yang tu nya.. macam mana la nak dapat cuti bersalin kalau cuti kawen pun tak lagi.. tak gitu???

bila orang tanya bila nak kawen.. Senang je cik pulau jawab. Tahun depan.. Hahahha.. Padahal dalam hati Tuhan je tahu betapa cik pulau berbohong.. Tapi bukan apa, sebab dah bosan dengan soalan yang takkan berhenti orang duk tanya.. Bila dah jawab macam tu, diorang senyap.. Mungkin senyap untuk tahun ni,, Bukan tahun depan.. Hahahaha... 

Akak cik pulau cakap, "Muda lagi.. Baru 24. Rilekss ar dulu,,"Yer.. Muda lagi kan.. Walaupun ada orang cakap cik pulau dah besar, tapi selagi masanya belum tiba maka beginilah cik pulau. dan sebenarnya hakikat, cik pulau takut dengan angka 25. Huhuhu..

p/s : Alangkah indahnya jika impian menjadi kenyataan.. Mimpi bertukar menjadi realiti.. ^^,




4 Pengomen Setia:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

hehe..muda lg tuh..

NUR said... [Reply to comment]

Memang indah jika mimpi tu jadi kenyataan!

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

minggu depan ade cikgu bru posting

kot2 tersangkut

mimpi xsalah kan?


sekali sekala haha

aku takut angka itu juga wakaka

kay_are said... [Reply to comment]

ade tu nanti... tunggu je jap lagi..tak pun pergi cari sorang cepat!

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget