Monday, September 3, 2012

Bila la nak ada penghujung kalau macam ni gayanya...



Rasa macam banyak sangat masa terluang.. Tapi pelik.. Kenapa rasa macam masa tu cepat berlalu sampaikan taktau apa la yang dibuat sehari-hari sampai masa tu tak cukup.. Cuti 3 hari tapi masa berlalu begitu pantas... 

Apa yang cik pulau buat sehari-hari ni eks? Sume ni buat cik pulau terpikir. Kenapa cik pulau tak gunakan masa yang ada nu untuk siapkan hikayat cik pulau yang terbengkalaii lama tuu... Bila agaknya cerita yang cik pulau karang tu nak jumpa penghujung ni.. Agaknya sebab tak jumpa heronya lagi... Hahaha.. 

Ada orang tanya.. Apa tajuk cerita cik pulau tu?? cik pulau cuma jawab.. biarlah rahsia. mungkin belum masanya. agaknya bertahun lagi kot kalau macam nilah kerjanya.. sampai dah berhabuk dah.. Sampaikan dah lupa macam mana plot cerita sebenarnya... Hishh,, tak boleh jadi ni. wake up lini!! Teruskan usaha... InsyaAllah. Segala impian pasti menjadi kenyataan... ^^

6 Pengomen Setia:

Dkna Abza said... [Reply to comment]

insyaAllah :)

kay_are said... [Reply to comment]

mase memang cepat berlalu pun.. tau2 je.. eh.. dah keje balik? @.@

Pondok Usang said... [Reply to comment]

lekasla menghikayatkan nye cik pulau..

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Gogo..chaiyol!!

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

ai tunggu yu

then ai buat plak

Novelgurl said... [Reply to comment]

sy pun sllu rasa cmtu cikgu..huhuu..ap2 pun bile kite sedr dh buang mse..kene cri balik benda bermnfaat utk dibuat spy x menysl nnti kn ^^ sllu je mse rasa x cukup.huu.

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget