Monday, July 16, 2012

Tak Sabarnya..

Okey.. Kerja cik pulau sekarang dah menimbun.. Tinggi menggunung macam hape.. Sangat takde masa nak hupdate blog.. Apatah lagi nak balas jejak mahupun bw.. 

Folio PPGB tak siap lagi.. Tak termasuk lagi tugas-tugas luar.. Hurmm... Tapi satu benda yang paling  best kali ni, hujung minggu ni balik.. Ya Allah. tak sabarnya.. Rindu sangat dah ase ni kat kampung.. Dah sampai demam-demam kot.. Huhuhu. Tak sangka homesick lagi rupanya..

Harap sangat permohonan sekolah untuk cuti jumaat ni diluluskan.. So lama la sikit kat umah nanti.. Kalau tak, kejap jelahh.. Tapi orang kata takpelah, sekejap tu pun dah memadai untuk melepaskan kerinduan.. Kan??

Semoga Allah permudahkan segalanya ya Allah.. ^^




5 Pengomen Setia:

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

Hurm homesick eh

sian yuu

c u m u h a m a said... [Reply to comment]

Assalamualaikum :)

Maaf yea mengganggu .Nak minta tolong skit boleh ?

Minta tolong LIKE page n gambar nih . Kalo sudi share skali la naa . Mohon kerjasama awak & rakan blogger sekalian. 1 LIKE mampu membuat ibu & anaknya tersenyum bahagia. Terima kasih ,Jasa anda amat dihargai :)

1. LIKE this page , https://www.facebook.com/Mumnbabycom


2. LIKE this photo , https://www.facebook.com/photo.php?fbid=344849685583802&set=a.332350763500361.70545.111646315570808&type=1&theater&notif_t=photo_comment_tagged


TARIKH TUTUP : 31 JULAI 2012

Ardini Humaira said... [Reply to comment]

ololoo cik pulau.. dni nih dari disember lepas tak pat kelik klatey taw... raya pun tak dop harapan leh kelik. wuwuwuwuw lagi sadis

NIZAM said... [Reply to comment]

balik puasa kat umah la ye dak?

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

take a easy sis..!!

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget