Thursday, July 26, 2012

Rezeki Hari Raya...

Alhamdulillah.. Happy sangat... Akhirnya penat lelah selama ni terbalas jugak.. Semalam.. Hari bahagia buat cik pulau dan kawan-kawan.. Gaji dah masuk.. Ya Allah.. Syukur Alhamdulillah.. Dapat sebelum raya.. Mungkin ni rezeki hari raya kan. Dapatlah shopping sikit untuk family..

Mungkin ada yang cakap cik pulau ni eksaited terlebih kan. Tapi memang tulah yang cik pulau rasa skang ni.. Huhuhu.. Semalam dah angkut peti ais sebijik.. Sebab memang sangat memerlukan peti ais tu okeyy.. Huhuhu.. 

Hurmm.. Sebenarnya kan.. cik pulau dah jatuh cinta kat satu benda ni.. Sangat jatuh cinta.. Tapi buat masa sekarang. Rasanya  cik pulau kena simpan hajat dan keinginan tu dulu sebab tak mampu.. Doa-doalah semoga dipermudah segalanya nanti.. AMinnn...

Jangan lupa simpan sikit untuk bagi zakat.. Sesungguhnya rezeki itu datang dari Allah.. ^^

p/s : Dengar kata penjawat awam dapat bonus raya.. cik pulau dapat tak eh?? hurmmm..

4 Pengomen Setia:

Tasha said... [Reply to comment]

adeh....terjelesnyer~
sy dapat next month. n insyaAllah sebelum raya. aminnn...

Anis Adila Aris said... [Reply to comment]

waa...rezeki!
boleh shopping raya :)

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Dpt..semua pnjwat awam dpt sis..hehe

Huda Ahsin said... [Reply to comment]

Alhamdulillah... masuk jugak akhirnya...

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget