Tuesday, July 31, 2012

[ Dua Puluh Empat Tahun...]

Alhamdulillah.. Syukur ya Allah.. Masih diberi kesempatan untuk menikmati segala nikmat kurniaan Allah di atas muka bumi ni selama 24 tahun ini.... Masih lagi diberi peluang untuk menyambut ramadhan pada tahun ini dan mudah-mudahan masih diberi peluang untuk menyambutya pada tahun hadapan.. InsyaAllah..

Sempena hari bahagia.. Bulan mulia.. Sebagai pencinta yang setia, Aku memohon keampunan dari MU ya Allah sesungguhnya Engkau Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.. Diberikan petunjukMu untuk menjadi yang lebih baik lagi. Semoga Engkau memberkati hidupku di dunia dan di akhirat ini ya Allah.. Aminnn..

Tak lupa juga buat kembar-kembar blogger, Kak Sunah, Cikali dan Atia yang turut sama sambut ulang tahun kelahiran hari ni... 

Selamat hari lahir... Semoga Allah sentiasa merahmati kita semua.. Tak sangka dah setahun masa berlalu.. Teringat GA yang kita buat tahun lepas... ^^,

p/s :Terima kasih buat semua yang mendoakan cik pulau sama ada di fb mahupun sms... Sayang korang lebeyyy..

p/s : Tahun ni 24.. Tahun depan dah 25.. Hurmmmm... :)




9 Pengomen Setia:

NadiRah said... [Reply to comment]

x buat GA cm dulu???huhuhu

~didiey~ said... [Reply to comment]

alhamdulillah:)
selamat ulang tahun cik pulau ^_^
juga buat kembar2 blogger awk.hehe

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

Slmt hr jd yuuu

so cpt2 cr calon

mar yanie said... [Reply to comment]

happy birthday cekgu lini...;)

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said... [Reply to comment]

unur tu angka je dear,yg penting hati kita semakin hari semakin bersih :)

selamat ulang thn ya?

semoga sentiasa berada dibawah payung lindungannNYA,ameen :)

Ardini Humaira said... [Reply to comment]

epi bday cik pulau :D

gadis melayu said... [Reply to comment]

thn nie 24.. thn dpn dh 25.. bila agknyer tu nk kawen.. hehe.. guraw jer..

hepy bday kakak..!! rindu ngan GA thn lepas.. huhu..

Sunah Sakura said... [Reply to comment]

da dua hari baru nak komen....hahahahhaha...

deno said... [Reply to comment]

selamat hari lahir! maaf deno terlambat... rupanya cik pulau tua setahun je daripada deno... tak jauh kita... :)

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget