Monday, June 18, 2012

TERBABAS !!!

Okey.. Hari ni gi sekolah macam biasa.. Pagi-pagi lagi dapat sms dari PK Akademik cakap assembly hari ni ditangguhkan.. Dengan semangat yang berkobar-kobar, terus pi sekolah.. Ada 2 kelas je pun hari ni.. Kelas pertama kul 10 - 10.30 am pagi untuk subjek sivik form 2..

Lepas je kelas tu, masuk bilik guru jap... Tengah duk jalan tu,ada sorang cikgu ni panggil..

Cikgu S : Lini.. Mehla sini. Makan jeruk buah ni..

Cik Pulau : Ok.. Boleh gakk... Jeruk dari Penang ke ni kak??

Cikgu S : Haah.. Makanlah..

Cik Pulau : Okey... Terus amek buah tu sebijik dan telann.. Hurmm.. Sedap jugak.

Lepas je ucap terima kasih, terus blah.. Masa jalan tu, asyik batuk-batuk je.. TIBA-TIBA kan... Terus teringat..


Alamak!!!!! Ya Allah.. Aku PUASA hari ni..Macam mana boleh lupa ni... Dah TERBABAS wehhh.. Terus gi berkumur.. Hadoii.. Tak ingat langsung.. Seyess wehh.. Mungkin ni lah namanya rezeki kan.. Huhuhuhu... cik pulau tak sengaja okeyyy..... 

p/s: Weekend ni kena pegi camping... Yang tak tahan, cik pulau jadik AJK persembahan tu.. Haihhh..

12 Pengomen Setia:

Kazen said... [Reply to comment]

haha takpe2 tlupa kan...byk x mkn tu? haha

Entri Terkini Kazen >> Monday is here, working at night

lieynanilaz said... [Reply to comment]

puasa ganti atau sunat....hehe.

deno said... [Reply to comment]

hihi.. kelakar la cik pulau ni... ye la kan, ni bukan bulan puasa, mmg mudah lupa... tak sengaja kan.. xpe.. :)

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

penah jadi kat akak..hahaha..poyo je orang offer akak gi rasa..pastu terdiam sndiri.."eh..aku pose la"

NIZAM said... [Reply to comment]

penangan jeruk penang katakan. nasib baik tak lepak lelame kat situ kan. mau satu plastik habis. br btol2 OMG. hahaha.

selamat berbuka puasa :)

JunAina said... [Reply to comment]

Rezeki!

msredcheesecake said... [Reply to comment]

Ngada ni, nampak jeruk terus lupa sume...hheee...

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

eee da kyg br teringat

keji tauuuu


bkn yu y nk menari kat pentas tu kan

rileks la.

#jdi x nk adiah zine dr ai? ai ley simpankan

Eera Shera said... [Reply to comment]

isy nape sy x penah terbabas lg haha..sdp jeruk penang ni

Tasha said... [Reply to comment]

camping kat mana?

M Fizan said... [Reply to comment]

haha. tak sengaja takpe. rezeki tu. lain kali hati-hati. :D

Sara said... [Reply to comment]

huhu same..sy terbabas makan gulai kicap..siap tambah lg baru tringt puasa:)

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget