Thursday, June 28, 2012

Cik Pulau Berniaga Okeyy...

Semalam sambutan hari koperasi dan kokurikulum kat sekolah.. Sume p&p dibatalkan.. Apa yang ada pada hari ni?? haaa.. Semua cikgu-cikgu dikehendaki berniaga mengikut persatuan masing-masing.. Cik pulau pun tak terkecuali lah kan.. Oh maiii... cik pulau berniagaaaa,.. Macam tak caya jeee...

Okey. cik pulau dalam persatuan Matematik.. Ada 3 cikgu perempuan and 4 cikgu lelaki.. Antara menu jualan adalah:
 - bakso special
 - ais krim malaysia
 - air asam boi and jagung susu
 - keropok lekor 
 - nugget tempura
 - sosej
 - roti sosej
 - otak-otak
 - nasi lemak
 - nasi ambang
 - air tin

Yang paling best.. Nasi lemak dengan nasi ambang tu, baru jual tak sampai 15 minit dah habis.. Perhh,... Memang hebat giler la.. Tapi bukan cik pulau yang jadi tukang promosinya.. coach ragbi yang promote, disuruh anak-anak buah dia beli.. apa lagi.. Licinnnn.. Sampaikan ada cikgu datang tanya nak beli nasi lemak, memang tak dapat la sebab dah habis kan...

Tapi bukan nak kata apa, semua barang habis dijual. Siap ada buat tambah lagi bakso tuu.. Otak-otak la paling laris. Sampai beratur orang tunggu, ktorang memang bakar kat situ je,..

gerai-gerai dekat parking lot kereta jeee...  

 Antara menu-menu... Maaflah, semak sikit kat meja ni,..Huhuhu

Otak-otak kempas yang sangat larissss ituuu..

p/s : Layan anime Prince Of Tennis. Bila entah nak habis... Sumenya 177 episod.. Sekarang baru tengok 10 episod..Hahaha..


7 Pengomen Setia:

Mohd Faridzul Asyraf Mat Arifin said... [Reply to comment]

nak skittt

Sunah Sakura said... [Reply to comment]

kejamnya entri ni tunjuk otak2 yang sedap tu... =.=

NIZAM said... [Reply to comment]

teruja dekat p/s tu.

prince of tennis? best tu. nk tgk jugakkk. hehe.

EiZaRaZiErYa said... [Reply to comment]

waaa...sedapnye..lame xmkn otak2...nak3...nak sikitttt...

deno said... [Reply to comment]

wah, ada bakat jadi usahawan ni... otak2 tu mmg peberet deno.. nak!!!! :)

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

otak2 tu akak paling suka..hehehe

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

laku ke kalu yu y jual

adiah yu otw

tgguuu jumpe dlu k

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget