Friday, June 15, 2012

Berhati- hati...

Berhati-hati dalam berkata-kata.. Kadang-kadang kita tak sedar pun yang kata-kata akan mengguris perasaan orang lain... Dalam kita tak sedar. Ada hati yang terluka..

Lagi satu. Kita memang kena berhati-hati dengan sesetengah orang yang talam dua muka.. Depan kita cakap lain, tapi belakang kita... Hanya Allah yang tau.. Orang yang macam ni lah yang akan tikam kita dari belakang..

Cara nak handle orang macam ni senang je.. Buat tak tau je.. Lantak dia lah. Yang penting kita kena sabar la.. Jangan cepat melenting.. Kalau tak kita yang akan strresss. Kan??????

P/s : maaf... Sangat buzy. tak sempat nak bw..

posted from Bloggeroid

7 Pengomen Setia:

Anisa Hang Tuah said... [Reply to comment]

yes2 perlu berhati-hati =)

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

ye ai hati2 je ni

takut yu sntap kn

Syira said... [Reply to comment]

salam...

menjaga kata-kata dgn sesiapa sahaja amat penting ;)

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

akak pun cenggitu..ramai je yg bermuka2 ni..tapi handle dengan bo layan jek..

sarah mohamad said... [Reply to comment]

Sebab tu diam lebih baik kan, sbb nanti kalau kita byk berkata kata kang takut ada yg terasa heee

deno said... [Reply to comment]

betul, kdg2 kita tak sedar kata2 kita mengguris hati org

M Fizan said... [Reply to comment]

waspada selalu. ada ketika diam lebih baik :)

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget