Friday, May 11, 2012

Nak Gaduh Dengan Abang Posmen Boleh???

Okey.. Currently berada di Bachok.. Sampai maghrib tadi.. Biasanya waktu ni cik pulau tengah melantak mocha special dengan nasi kerabu ayam madu (menu hari jumaat sebab biasanya beli kat pasar malam) ... Tapi sekarang ni berada di Bachok sebab esok pepagi lagi ada kursus kat sekolah.. Hadoiii.. Takpelah, korban sabtu ni demi tugas.. Lagipun minggu depan boleh balik lagi kan.. Hehehe...

Sebenarnya kan.. Tengok pada tajuk pun.  Kemain kejam kan?? Nak gaduh dengan abang posmen boleh?? Perhh.. Kelllasss ko Jahh!!.. Sekarang ni kan.. Rata-rata member cik pulau dah nak gaduh dengan abang posmen.. Perasaan tu, kalau ada abang posmen datang je, terus ketaq lutut.. Terus macam kena heart attack... Ada tu pulak, siap bergambar dengan abang posmen gara-gara nak bukti yang depa ni dah dapat surat... Bukan setakat diorang, cik pulau pun kalau boleh tak nak tengok muka abang-abang posmen ni walaupun diorang ni hensem macam Lee Min Hoo.. Hohoho,..

Kenapa dengan surat ni sebenarnya??? Haa. Kalau nak tau.. Sekarang ni kan tengah penghantaran surat untuk posting.. Alhamdulillah. Akhirnya... Berakhir sudah sebuah penantian.. Tapi... Yang duk takut sangat ni bila dapat surat dari abang-abang posmen yang hensem sebabnya... Surat tu dapat sekarang maksudnya posting Sabah Sarawak..Surat= posmen= sabah+ sarawak..  Itu lah yang dikhabarkan sekarang.. Nampak je van pos laju.. Mula la nak luruh segala jantung.. huhuhu..

Nasib cik pulau macam mana yer?? Hari ni posmen cuti.. Kalau dapat dalam masa terdekat ni. Terpaksa lah say bye bye to my beloved island.. Tapi... kalau tak dapat dalam minggu depan tu, InsyaAllah la tempat cik pulau kat semenanjung ni,,Aminnn..

p/s : Ramai yang tertanya-tanya, kenduri apa kat umah cik pulau nanti kan. Senornya kenduri kawen abang cik pulau yang dijangka buat raya nanti terpaksa dipercepatkan kepada awal Jun ni sebab masa raya abang tak dapat balik.. Tak dapat cuti.. Dia terpaksa raya kat tengah laut.. Huhuhu.. So, segala plan dah bertukar..  Semua dah naik pening. Sume nak kena prepare dalam masa  3 minggu ni..YA ALLAH.. Semoga dipermudah segala urusan..

11 Pengomen Setia:

sarah mohamad said... [Reply to comment]

Kalau kena sabah or sarawak nanti jadi bloggers sana lah cik pulau nanti. Heheheh

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Alamak..ingat ke cik pulau mmg dh tetap mengajar kt semenanjung..

NIZAM said... [Reply to comment]

nnt kalo dpt sabah/sarawak, cikpulau tukar la name. cik borneo mungkin name baru? wah. gitu. hehe.

suke Lee Min Ho gak ek? mesti suke gler ngn personal taste kan? HAHAHA. sy sgt suke drama tersebut.

selamat berhujung minggu cik pulau :)

farah hanim said... [Reply to comment]

biar berdebar skit
baru la adventure
tak boleh duduk diam
hehe

farah hanim said... [Reply to comment]

biar berdebar skit
baru la adventure
tak boleh duduk diam
hehe

Woofer Storm said... [Reply to comment]

kerja kat sabah,ada sy meh^^

Ryu on ahsfantasy24.com said... [Reply to comment]

jangan lupa rehat dan makan :)

Myra Jay said... [Reply to comment]

Mudah-mudahan dapat posting dekat ye, tp kalau dapat S@S, kena tempuh gakla kan :)

sissyira said... [Reply to comment]

salam...

harap2 dpt kat semenanjugn la yea ek...

bakal dpt kakak ipar la ni..seronoknya ;)

Scarlett O'Hara said... [Reply to comment]

Tak kiralah dapat semenanjung ke apa asalkan cik pulau tetap jadi cik pulau.

kay_are said... [Reply to comment]

selamat jadi orang sabah / sarawak.. aku doakan ikhlas ni.. =P

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget