Sunday, May 6, 2012

Menanti Detik itu Penuh Debaran..

Alhamdulillah.. Akhirnya selesai jugak buat soalan exam matematik form 1.. Huhh... Harapnya tak kena reject dengan ketua panitia lah. Kalau tak.. Mau cik pulau kena buat balik.. Huhuhu.. Jap lagi dah nak kena gerak gi Bachok. Haihh.. Bila dah cuti lama ni. rasa macam malas la pulak nak pegi.. Hehehe..

Sebenarnya.. Minggu ni akan ada berita baik dari pihak KPM.. Harap-harap khabar angin tu betol la yang mengatakan 10 Mei, kitorang ISMPians ni akan tahu posting kat mana.. Dengar kata la,, Entah betol entah idak.. Kalo betol.. Alhamdulillah.. Kalau tak betol, tunggu lagi sampai berita ni jadi betol..

Dengar kata jugak.. Posting kali ni ramai yang dapat Sabah Sarawak.. Hurmm.. Taktau nak kata apa.. Redha je dapat mana-mana.. Yang penting sekarang dapat posting. Tu je... Kalau dapat dekat, Alhamdulillah.. Syukur.. Kalau dapat kat obersea pun nak wat camne.. Terima jer.. Rezeki kita taktau kan Allah nak letak kat mana-mana.. Yang penting sekarang ni jugak.. Menunggu detik 10 Mei tu dengan penuh debaran.. Kat mana la agaknya cik pulau akan tercampak nanti yer??? Doakan cik pulau moga dapat posting kat Kelantan jugak yerr. Errrr.. Aminnnnn... ^^


9 Pengomen Setia:

lieynanilaz said... [Reply to comment]

SEMOGA DAPAT DI KG HALAMAN..INSYAALLAH...:)

Kazen said... [Reply to comment]

teringat zaman skolah dulu...matematik adalah subjek paling diminati...daripada xminat jd minat giler :)

Entri terkini Kazen >>> "Segmen: Kau Blogger Ku Blogger"

JIJI YU said... [Reply to comment]

xleh dh la nk g pulau

msredcheesecake said... [Reply to comment]

Muga2 dpt posting ke sarawak... Eh salah.... Hahahaa....
Biar dapat posting tempat yg best...

aimie amalina said... [Reply to comment]

heeeee
aii cikgu math yg garg tap suweet :p
kikiki

semoga dipermudhkan urusan cek pulau
insyaAllah rezeki pasti yg terbaik hadir utk kita :D

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

jom labuan nk haha

kay_are said... [Reply to comment]

best r dapat sabah sarawak.. leh travel! ^^

kertas exam pun leh reject2? baru aku tau

Cik Cura said... [Reply to comment]

aminmmnnm:-)

Tasha said... [Reply to comment]

insyaAllah dipermudahkan jalan kita. ngeee.....

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget