Monday, May 14, 2012

Dugaan Dari Mu Ya Allah...

Pasti ada hikmah di sebalik semua kejadian.. Sentiasa bersangka baik dengan Allah.. Kenapa kita cakap kita redha tapi kita masih lagi mengeluh.. Bukan tak bersyukur dengan segala nikmat kurniaan Allah, tapi tertanya-tanya kenapa semua ini terjadi..

Okey.. Just nak cakap, cik pulau merupakan salah seorang yang tak dapat posting untuk fasa 1.. Entah macam mana yang katanya cuma 159 orang akan posting pada fasa 2 tetibe jadi 1000 +++ orang yang akan posting fasa 2.. Fasa 2 yang katanya bulan Julai tu pun sebenarnya belum tentu pun.. Tarikhnya adalah belum pasti...

Sedar tak sedar.. Sebenarnya dah setahun lebih cik pulau menganggur.. Agaknya diorang paham tak situasi sekarang ni??? April tahun lepas lagi cik pulau habis belajar.  Supposenya dah lama cik pulau and de geng dapat posting kan?? Semua senior pun terkejut bila tau yang kitorang sampai sekarang tak posting-posting lagi.. Seyesss tak paham apa masalahnya.. 

Berita cakap lambakan guru... Tapi rata-rata bila gi kat sekolah, cikgu tak cukup. Hurmm.. Sabar jelah lini oiii..   Kalau lah cik pulau ada kuasa kame hame haa.. Nak je cik pulau guna kuasa tu.. Hahahah..


p/s : Errrr... Macam nak sakit mata la... Mata asyik keluarkan taik mata kaler ijau yang pekat tu.. Pastu sekarang dah rasa senak-senak lak.. Arghhh !!!!! Dugaan dari Mu ya Allah..


7 Pengomen Setia:

aDisH.sHidA said... [Reply to comment]

sabar ye lini...insyaAllah ada rezeki tu...jadi ke turun 2hb nie

deno said... [Reply to comment]

sesuatu kejadian mesti ada hikmah di sebaliknya....

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

yu tunggula taun dpn. kite posting sesame eh

hehe

sabar yu sabar

NIZAM said... [Reply to comment]

dah lama rasenye kan isu posting ni. sy takpasti apa masalah dgn sistem posting ni. cume isu ni dah terlalu lama sampai orang anggap bnda ni biasa je skang ni. rasa sedih pun ada tengok cikpulau dan kawan2 yang tak dpt posting lagi.

rasa mcm aneh plak bila ada kenyataan kate, cikgu terlebih. habis masa amek student, takkan KPM takbuat unjuran? sy plak nak marah ni. hukhuk.

sabar ye cikpulau.

happy eim said... [Reply to comment]

Allah takkan uji kita kalau kita tak mampu hadap...^^

emy|farid said... [Reply to comment]

dah masuk 2 thun menganggur, insyAllah nanti ada la rezeki tu

Nora Karim said... [Reply to comment]

banyakkan sabar cik pulau... mungkin ada hikmah di sebalik semua ni...

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget