Thursday, May 24, 2012

Berita Baik !!!!

First day at school... Alhamdulillah lagi sekali ya Allah.. Semuanya berjalan dengan lancar orentasi tadi walaupun nak cakap lapar teramat masa dengar taklimat dari penolong kanan tadi.. Rasa cam nak pengsan kot.. Tapi rasa jelah.. Takdelah pengsan pun.. Kalau tak,, takdelah cik pulau kat depan si putih ni kan.. Kikiki..

Nak tau.. Ada berita baik!!! cik pulau boleh balik cuti sekolah ni.. Sesi orientasi ditangguhkan.. Yabedabeduuuu!!!!  Seronoknya... Dapat gak join majlis kawen abang.. Orang pentinglah katakan.. Kekeke..

Esok insyaAllah cik pulau akan balik ke Kelantan dari Kluang... Nasib baeklah ada member sama posting ni orang Kluang. So tumpang dia je ke Kluang tu.. Family bukan main lagi happy dapat balik umah cuti ni.. Kalau diorang happy,. cik pulau apatah lagi kan.. Berganda-ganda happynya.. Hahaha..

Secara tak rasminya, cik pulau akan ajar matematik dengan komputer.. Subjek yang sama masa jadi guru interim hari tu.. Tu secara tak rasminya la.. Rasminya kena tunggu naik cuti dulu.. Sukan buat masa ni cik pulau taktau la kena jaga sukan apa... Tapi tak kesah la apa pun.. renang ke. hoki ke.. Lawn ball ke.. Mana-mana lah. Janji ada.. Kalau tak pandai, belajar la kan.. Tak gitu???Heee~

p/s : Dapat jugaklah ke Kedah cuti ni untuk kenduri kawen member.. Hihihi....
Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget