Friday, March 23, 2012

Penat tok sah duk kata...

Semalam memang tak sempat pun nak hupdate... Alhamdulillah.. Semalam dah majlis penutup.. Selama 3 hari berhempas pulas ulang alik dari Kubang Telaga ke Beris Panchor, dari pagi sampai petang.. Semalam majlis penutup untuk kejohanan olahraga dan balapan peringkat MSSD Bachok.. Majlis penutup tu pukul 6.30 baru selesai... Pukul 8 lebih jugak la cik pulau sampai malam tadi. Penat toksah duk kata.. Memang penat teramat.. Tapi dalam penatnya, pasti ada keseronokannya.. Kat mana-mana pun macam tu.. Tak gitu??

Tak dinafikan juga.. Ada jugak benda yang menyedihkan. Tapi tak payah la kita nak ingat benda yang negatif. Baik kita fikirkan benda yang positif. Supaya kita tak menyesakkan fikiran kita dengan benda-benda macam ni. tak gitu??

Supposely, cik pulau terlibat dengan kem kepimpinan pelajar kat sekolah. Tapi cik pulau diberitahu agak lambat. Jadinya cik pulau mintak excuse.. Tak larat sangat-sangat.. Al maklum sajalah, kalau 5 hari turut-turut paksa badan ni, mau pengsan.. Huhu..

Hurmm.. Terasa macam dah lama tak "bermesra'" di alam maya ni.. Perhhh.. Ayat kemain tuuuu.. Jangan tak tau.. Hahahaha.. Agak-agaknya bila lah cik pulau boleh bermesra dengan warga pulau ni yer.. Entah-entah ada yang dah merajuk dengan cik pulau tak... Cer citer.. cer citer.. Ada ke eh yang merajuk dengan cik pulau ni?? cik pulau mintak ampun mintak maap yer.. hehee..insyaAllah cik pulau akan cuba balas jejak korang hari ni.. 

Rainbow Love


p/s: Rasa sedih for something.. T_T


5 Pengomen Setia:

azam said... [Reply to comment]

bawak byk berehat ye

bokbonputeh said... [Reply to comment]

inilah tugas guru CP

mas saari said... [Reply to comment]

tak merajuk pun...faham situasi cik pulau!

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

Erm npe yu? Meh shre meh

ZYASH said... [Reply to comment]

banyak betul aktiviti cik kita ne..btw...sowi jarang singgah sini...sibuk n banyak kelas...(alasan...alasan....hehehehe)

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget