Tuesday, March 13, 2012

Entry Rojak Campur..

Lama kan cik pulau.. Bukannya merajuk bawak hati yang lara ni pergi.. Tapi, kemalasan telah menguasai diri semenjak dua menjak ni memandangkan cuti sekolah ni kan masa untuk family cik pulau berkumpul. Sekarang ni umah cik pulau penuh dengan anak-anak buah.. Op coz la meriah.. Tambah meriah lagi bila hari ni Danish dah boleh balik.. Wahhhh.. Tak sabar nak tengok Danish depan-depan.

Semalam gi kenduri kawen member cik pulau. Semalam senornya ada dua jemputan, tapi cik pulau dapat gi satu je.. Maaf sangat-sangat pada yang sorang lagi. Masa sangatlah tak mengizinkan.Huhuhu.. Cik pulau cuma gi kenduri umah Nor Illiana je, dekat Meranti, Pasir Mas. Yang dekat Gunong, Bachok tu. cik pulau tak dapat nak gi. Huhu..

 cik pulau angkut satu family haa pegi kenduri dia.. hehehe




Buat Illiana.. Selamat pengantin Baru, Moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat bersama suami tercinta. Semoga menjadi isteri dan ibu yang mithali kelak. Ameenn... Hujung bulan ni, sorang lagi yang kawen... Hurmmm.. Sume dah bertemu jodoh... Lalala~

Esok kena gi Bachok lak, sebab ada kelas tambahan.. Err... Rajinkan diri.. Positfkan diri. Hehehe.. 



p/s : Entry rojak campur sebab campur habes segala mak nenek dalam satu entry. hahaha

4 Pengomen Setia:

Kakzakie said... [Reply to comment]

Sampai masa kawan CP pulak dtg ke rumah CP (bila tu?)...

Musim org menikah cuti sekolah nie kan...

mas saari said... [Reply to comment]

cikgu tetap busy walaupun cuti sekolah..hehee

Zulgeologist said... [Reply to comment]

Tggu jemputan ko..haha

Amirah Adnan said... [Reply to comment]

tunggu hok cik pulauuuu!

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget