Friday, February 17, 2012

Taktau tajuk apa nak letak..

Penat sesangat. Pagi tadi ada program.. Tengahari tu balik rehat jap.. Sempat la tido dalam sejam.. Pastu terus datang Perdana Resort, PCB ni.. hehehe.. Senornya nak gitau sekarang ni pun duk kat resort ni.. *saje nak kasi jeless..*

Pagi esok ada program lagi.. So malam ni kena uruskan beberapa perkara yang belum lagi settle la kan.. Sekarang ni tengah siapkan video untuk montaj majlis esok.. Huhuhu.. 

Malam ni memang takleh nak balas jejak korang.. Sorry yer..


4 Pengomen Setia:

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

xjeles pon yu

slmt berbahgia ehhh

biela bell said... [Reply to comment]

video mesti gempak kan.. ;)

Hanis MY said... [Reply to comment]

oloh behnyo nokgi pata etepsss

kay_are said... [Reply to comment]

keje ape yang banyak program ni? bese artis je yang camni.. huu

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget