Friday, February 24, 2012

Segalanya tentang minggu depan..

Hari Khamis lepas, Masa tengah makan kat kantin bersama-sama dengan cikgu-cikgu lain.. Datang PKP join meja kami...

PKP : Bila awak nak pindah masuk kuaters guru?

cik pulau : InsyaAllah minggu depan. Lepas je dah settle bersih sume, saya pindah masuk la.

PKP : Sebenarnya saya nak mintak awak buat tuisyen untuk budak-budak asrama. Ajar subjek matematik. Add Math awak A1 kan??

cik pulau : Hah?? Hurmm.. Okey.. InsyaAllah...

PKP : Hari ni awak ada kelas. Saya ingat nak gi tengok cikgu baru ni mengajar macam mana. 

cik pulau : Hah?? Hari ni??

PKP : Tak jadilah hari ni. Minggu depan jelah. Saya nak observe awak.. 

cik pulau : Hah??? $$%*(^(&(&*#(IOE$@!#)

Hambek enko.. Dah lah baru je dikejutkan kena jadi guru kelas.. Pastu datang pulak cikgu cakap kena buat klinik matematik. Lepas tu tambah lagi dengan tuisyen matematik budak-budak asrama.. Tak cukup dengan tu, orang nak observe la pulak.. Bukan calang-calang orang, PKP sendiri okeyh.. Sumenye minggu depan. Dahla interview SPP pun minggu depan. Hari Selasa. Adoyaii.. Apalah nasib.. Ya Allah, permudahkanlah segala urusanku ya Allah.. Kau berikanlah aku petunjukMU untuk melakukan yang terbaik ya Allah..


p/s : Pukul berapa la baru boleh tido ni.. Tengah pack barang-barang yang perlu dibawak ke kuaters esok.. Rupa bilik dah macam hape ni.. Muahahaha

4 Pengomen Setia:

JIJI YU said... [Reply to comment]

mu posting mano weyh

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

sbr ye

ujian ni skit br

ai pon akn stress cm yu lau cmtu

H.J said... [Reply to comment]

haha..dia minat nga cik pulau tu..haha

mas saari said... [Reply to comment]

moga dipermudahkan segalanya...amin!!

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget