Wednesday, February 22, 2012

Dunia Maya Menemukan Kita..

Mengenali kamu adalah satu anugerah.. Dunia maya menemukan kita.. Dari dunia maya, terus ke dunia realiti... Tapi semua tu tak menghalang hubungan kita.. Tiada halangan dalam sebuah perhubungan tu kan.. Asalkan semuanya ikhlas kerana Allah..

Pertemuan pertama kita menceritakan segala-galanya. Alangkah indahnya pertemuan itu.. Kalau boleh, pertemuan pertama kita tu bukan pertemuan yang terakhir.. Kan?? Teringin nak jumpa lagi. Moga kita berpeluang bertemu lagi..

Tak sangka harini bufday kamu.. Jadi kesempatan ni, cik pulau nak nyanyi sikit boleh tak? Hehhee..

Allah selamatkan kamu.. 
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan Amiiiiiiiirahhh..
Allah selamatkan kamu..

Moga panjang umor dan murah rezeki..
Moga diberkati Allah sentiasa..
Selamat menjadi misi yang berdedikasi.. Merawat insan-insan yang memerlukan..
Kawen jangan lupa jemput.. Hehehe..
Hepy blogging..
Semoga ukhuwafillah kita remain abadan abadaa...

kek ni mintak dengan pakcik google je.. Jangan tuntut dengan cik pulau lak tau.. :P

5 Pengomen Setia:

Kakzakie said... [Reply to comment]

Happy birthday Amirah...

H.J said... [Reply to comment]

nok g ngejah bday girl meta..haha

Amirah Adnan said... [Reply to comment]

cik pulau~!!

terima kasih yg amat sgt.. terharu~!!

semoga Allah limpahkan kasih syg yg melimpah ruah dalam hubungan kite.. mcm ayat ore gewe pulok.. ekekeke..

syg cik pulauuuuuu~! :)

p/s : encik H.J wish doh di blog.. hihi

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

hepi besday makcik kelate

kay_are said... [Reply to comment]

kesian yang name amirah tu.. mentang2 kenal kat dunia maya.. kek besday pun haruslah maya ye? =P

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget