Monday, January 16, 2012

[SURVEY] : Korang ada tanda macam ni tak?

Ada terjumpa gambar kat Fb... Lepas je tengok gambar tu, senyum sensorang. Yelah. Ingatkan cik pulau sorang je yang ada. Rupanya ramai je orang yang ada. Ecececeee.. Perasan ler pulak kan.. Tapi betul pe.. Memang tertanya-tanya gak, sape lagi eks yang ada tanda macam ni..


Korang sume ada tak tanda macam ni? Bila cik pulau tanya orang sekeliling kan. Takde la pulak. adakah ni tandanya cik pulau sorang je yang kaki laptop?? 24 jam duk hadap laptop. Nak kata tak.. Macam ya. Nak kata ya. Macam tak.. Hishh.. Musykil.. cik pulau bukannya kaki DOTA... bukan jugak kaki blogging.. Yer ke? hahaha.. Tapi yang pasti, cik pulau memang ada tanda kat tangan kanan. Sebijik macam perempuan baju kuning tu. Huhuhu..

Pssst.. Nak tanya korang kat sini la kan.. Sape lagi eks yang ada tanda macam ni?? Nak survey la sikit.. Hehehe.. 




6 Pengomen Setia:

nur anis said... [Reply to comment]

saya tak ada la pulak..huhu

Cik Bambam said... [Reply to comment]

akak pon kaki on9.. xde lak tanda mcm nie.. cara pegang mouse or apa eh? :D

aDisH.sHidA said... [Reply to comment]

xde...sebab akak guna mouse pad yang ada bonggol utk letak lengan

Rina Rossoneri said... [Reply to comment]

uit,xada plak.hidup kita 24 hours dpn laptop.xada pon

Подтверждаю said... [Reply to comment]

as salam..
pakcik takde..
ni sebab cara pegang mouse yang tak betul. sebab seret tangan kat permukaan. tu yang berbekas.

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

xde2

yu mmg tegar

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget