Sunday, January 22, 2012

Selamat Tahun Baru Cina....

To all my chinese frens...Happy Chinese New Year.. Hurmm.. Makan besar la malam ni uols kan.. Kalau dulu, masa sekolah, boleh la jugak merasa limau sebijik dua.. Tapi sekarang pun dapat jugak limaunya.. Bukan sebijik dua. Tapi dapat sekotak terus.. Hehehe..

Dengar je sekotak nampak macam banyak. Tapi sekali hadap je pun dah boleh habis. Orang kat umah ni makan ke melantak eh. Kekeke... 

Buat member Mzms..  Wan Sem Guan, Sho Zee Liang, Chan Tze  Seang, Alex Tan Chen Wai, Goh, Chin Sok Ping,  Ooi Tee Lee, Chong, Pang Yok Wen, Caroline... member UKM lak... Wong Lee Keong and Kang Chiew Min.. dan semua chinese yang menyambut tahun baru ....

SELAMAT TAHUN BARU CINA... GONG XI FA CAI...

nak limau lagi.. Sape nak bagi?? Hehehe..



3 Pengomen Setia:

lieynanilaz said... [Reply to comment]

selamat bercuti cik pulau...

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

umah ai byk limau
nak?

Hamba Ilahi said... [Reply to comment]

kalau kat mesir tempat saya ni tak merasa pun suasana tahun baru cina ni..
sini cina sikit sangat..tak macam malaysia..tapi limau murah jugak sini...hehe

btw done following you..feel free to hit me back.

recently post...mari belajar rahsia senyuman...

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget