Monday, January 9, 2012

Saya memang kurang ajar !!

Yup.. Saya memang kurang.. Kurang ajar saya pun rasanya kurang ajar bertempat. Ke tak eh??? Huhuhu... cik pulau akan jadi kurang ajar bila orang merokok depan cik pulau.. Salah cik pulau ke kalau cik pulau tak tahan dengan bau rokok?? Ohh NOooo!!

Kalau bau je asap rokok. cik pulau akan terus batuk.. Paling tak tahan tu, batuk sampai air mata ni pun keluar. Punya tak tahan. Lagi teruk, bila rasa macam nak muntah.. Honestly, cik pulau memang takleh bau rokok. Rasanya orang yang dekat dengan cik pulau, akan hati-hati kalau nak merokok depan cik pulau.

Kalau tak, memang cik pulau sembur terus.. Pakcik ke, kazen ke, sama je. Memang cik pulau marah ler..  Member-member lelaki cik pulau pun ramai je yang merokok, tapi kalau yang merokok depan cik pulau tu memang pernah kena la kan. Hahaha.

Tapi bila cik pulau batuk teruk sampai nak muntah-muntah tu, ada la yang kata cik pulau ni kurang ajar. Tapi sorry to say la. Tak kesah la kalau orang nak cakap cik pulau ni kurang ajar, tapi ni demi kebaikan cik pulau jugak.. Huhuhu.. 

Autumn

p/s : Malam nanti baru balas jejak korang yer... Daaa~

8 Pengomen Setia:

nini said... [Reply to comment]

yeah...saya pon ta suka orang yang merokok....

mas saari said... [Reply to comment]

sama gak ngan akak, rasa nak muntah kalau bau rokok! huhuhuuu

Hawa Ahmady said... [Reply to comment]

Betul la..!! saya pun tak boleh tahan la kalau ada yang merokok depan saya.. kalau nak sakit tu.. sakit la sorang2.. jangan disebabkan dia, kita pun sakit sama..alamak..!! teremosional.. haha.. sorry..

Hanis MY said... [Reply to comment]

oloh la memey beci la ore isap ronkak ni, tok tahu nok tegur lagu mano, kalu jenis isap tapi tahu nok ngelok g isap tepak lain taklolah jugok, sebab ore hak hudi asap tu lagi bahayo pado hok isap tu yer dop...

sarah mohamad said... [Reply to comment]

bagi penampor teru. HEHEHEHE

lieynanilaz said... [Reply to comment]

x salah nak kurang ajar dengan orang sebegini...:)

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

ORG MCM NI KITE Y PATUT AJA DIE GRRRR

msredcheesecake said... [Reply to comment]

Nk muntah bau rokok... Tak tahan..

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget