Wednesday, January 4, 2012

Ombak Pantai P.C.B..

Dua tiga hari lepas ada pergi PCB.. Saje je jumpa member.. Makan-makan.. Minum-minum kan.. Dah alang-alang kat sana tu.. Mestilah duk tepi pantai and tengok ombak. Benda wajib dibuat kalau ke pantai.. Sebab suka tengok ombak and jiwa rasa tenang.. Kan? Hikks

Tapi kan.. PCB dah tak macam dulu.. Takut sangat tengok.. Ombak kuat sangat. Dah tak ada rupa pantai. Air naik terus sampai ke benteng tu.. Sekali ombak datang, rasa cam nak tutup je mata ni. Takut nak tengok. Huhuhu..

Ada la snap sikit gambar. Tapi kualitinya takla macam camera mahal macam BUDAK NI dan BUDAK TU punya kan.. Cik pulau pakai enpon cap ayam je.. Diorang lak.. hurmmm... Gigit jari jelah kalau tengok.. Hahaha...



Langsung takleh nak gi di gigi air.. Apatah lagi nak ke gusi air.. Hahahah... Ada ke gusi ea.. Perosak bahasa betul la cik pulau ni kan.. Hehehe...



10 Pengomen Setia:

Kazen said... [Reply to comment]

dah lame dah xpegi PCB nie busy nga keje je cuti nie...igt nk pegi jgak skali :)

Entri Terkini | Wordless Wednesday 24 | Please Don't Mad Me

Rtp Farra Arisha said... [Reply to comment]

ombak sedang bergelora. berbahaya klo bermain air pantai for this moment...

deen azmee said... [Reply to comment]

dulu masa kecik2 masa menetap dekat kelantan selalu gak mak bawa makan angin dekat PCB ni..

p/s: dulu nama dia pantai cinta berahi kan? skang dah tukar jadi pantai cahaya bulan.. hehehe.. ;)

miss oat said... [Reply to comment]

ombak rindu~~~~...hee

Woofer Storm said... [Reply to comment]

cntik,nak ke sana..

#cikgu kn pakar bahasa^^

msredcheesecake said... [Reply to comment]

Skang ni pantai belah timur memang ombak tinggi.... Be careful kalu pegi...

Sunah Sakura said... [Reply to comment]

@Kazen

nak gak gi pulau! eh, gi PCB!

fazrulnoor said... [Reply to comment]

ade gigi ade la gusi :)

Lizzie Yasmin said... [Reply to comment]

PCB stand for Pantai Cahaya Bulan ke?

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

berombak rindu ai kat sini yuuu

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget