Monday, January 2, 2012

A New Beginning..

Lama cik pulau menghilang.. Terputus dari dunia maya seketika..Bela beruk sekor pun tak boleh nak bayar. Inilah padahnya bila beruk mogok taknak buat keje.. Muahahaha.. Kiasan kemain lagi enko..

Agak-agaknya terlewat tak kalau cik pulau nak ucapkan Selamat Tahun Baru.. Bila tahun pun meningkat.. Umur pun makin meningkat... Perlu ke takut umur makin meningkat.. Rasa macam ada satu benda menghantui diri.. Yang duk kejar kita dari belakang.. 

Tak perlu kita nak takut.. Yang penting kita persiapkan diri je. Bila tiba masanya, semua tu akan terjadi. Siapa kita untuk menolak? Sedangkan kita cuma manusia yang hanya mampu merancang. Tetapi Allah swt jualah yang menentukan. Sesungguhnya, Allah jualah sebaik-baik perancang.

Kita mulakan dengan yang baru. Sementara semuanya masih belum terlambat. Better late then never.. Tapi sebolehnya, janganlah selalu jadi antara yang late.. Kan?? Hehehe..

the start of a new beginning by CAMERAfanatik

p/s: Projek besar dah bermula.. Mudah-mudahan semuanya berjalan lancar... Aminnn.. 

8 Pengomen Setia:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

selamat tahun baru sis!!

eqbalzack said... [Reply to comment]

salam cik pulau,
sekarang ni takde beruk yang OK kecuali beruk Unifi...hehe
selamat tahun baharu 2012..semoga peroleh kejayaan di luar jangkaan. amin..

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

Apela projk tu

H.J said... [Reply to comment]

beruk tok wi make..mogok jgok..haha

emy|farid said... [Reply to comment]

bestnye ada projek besar! nak projek gak la. hehe

lieynanilaz said... [Reply to comment]

selamat tahun baru..
semoga sukses dengan projek besar!!..

budak penjara said... [Reply to comment]

di pulau dolah x wt countdown ko??hehe

Ardini Humaira said... [Reply to comment]

happy new year 2012! :)

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget