Sunday, December 11, 2011

Tunang... Lepas tu Kahwin..

Assalamualaikum... Selamat pagi.. Ecehh.. Tetibe sopan lak pagi ni yer.. Lamo benor cik pulau tak hupdate yer.. Lama ke?? Ehmm.. Lama la jugak kan berbanding sebelum-sebelum ni.. Kalau hupdate pun tak sempat. Apatah lagi nak balas jejak korang sume kan.. Maaf sesangat.. Kesibukan melanda diri.. Huhuhu..Tapi lepas ni insyaAllah. rutin akan kembali seperti biasa.

Pertama sekali...  TAHNIAH.. sebabnya...

Semalam... Kazen cik pulau, Mohd Zuhairey dah selamat menjadi tunangan orang. Akhirnya... Bertunang jugak dia ni...Hehehe.. Buat Erry... Semoga kekal ke jinjang pelamin dan akhirnya terus kekal bahagia hingga ke akhir hayat. Hurmm.. cik pulau pun tak dapat nak hadir ke majlis pertunangan dia ni sebab ada hal yang memang tak dapat dielakkan... Huhuhu..



Kemudian... cik pulau jugak nak ucapkan selamat pengantin baru kepada sorang blogger ni yang kini bergelar isteri semalam... ARDINI HUMAIRA. Maaf cik pulau tak dapat nak hadir sebab ada hal yang tak dapat dielakkan + abang posmen curi invitation card Dni.. Huhuhu..

Buat Dni....
Selamat Pengantin Baru...
Moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat bersama dengan keluarga yang baru dibina...
Selamat menempuh alam baru..
Semoga menjadi isteri solehah...

Gambar rompak kat fb dia.. hehehe.. Maaf yer Dni..




Papepun.. Tahniah cik pulau ucapkan...


p/s: Akhirnya malam tadi dapat makan pulut durian.. Hehehe..

9 Pengomen Setia:

ahsfantasy24 said... [Reply to comment]

Tahniah,
sudah bertapak ke alam rumah tangga :)

Pulut durian memang best ! ^^

Latest Post:
Perubatan Tradisional Untuk Pelbagai Penyakit

Lelaki Ini said... [Reply to comment]

tahniah2!

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

Igtkn yu hehe

ai nk kua ngn blogger kl lak ni.hehe

Novelgurl said... [Reply to comment]

tahniah..wahh..cam best je owg kawen neh..hehe

Ingtkn cik pulau r y b'tunng td..hehe.

H.J said... [Reply to comment]

semua dh kawen dah ni..bila cik pulau??haha

budak penjara said... [Reply to comment]

tahniah..mu bila plak??nati ajak aku..hehe

eh..mu apply gak ko mara ai tu??

mas saari said... [Reply to comment]

tahniah pada mereka berdua..

Подтверждаю said... [Reply to comment]

as salam..
alhamdulillah..
bertmabah satu lagi pasangan yang bakala menambahkan ummat Nabi


;)

lini bila lagi nak jadi pengetua@guru besar@ ketua jabatan??

:p

Ardini Humaira said... [Reply to comment]

tq cik pulau :) hehe lewat dni datang jenguk. baru dapat online... takpe2 InsyaAllah ada masa lagi kita boleh jumpa.. kat knuri kawen cik pulau ke.. eeeeeehee

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget