Saturday, December 24, 2011

Perlu Berbangga atau Sebaliknya???

Perhh.. Dulu kemain berbangga kan yang cik pulau ada kampung sendiri... Boleh baca kat  ENTRI INI  kalau ada yang mana-mana ketinggalan tu... Baca dulu tau, jangan tak baca.. Tak baik tau tipu.. Tuhan marah... Hehehe..

Tapi sekarang tak tau nak cakap apa. Sama ada cik pulau patut berbangga atau pun berduka cita.. Hurmm.. tapi satu yang pasti.. Orang yang paling utama yang gelakkan cik pulau bila tengok benda alah ni adalah akak and abang ipar cik pulau..

Sanggup diorang berhenti kete kat tepi jalan-jalan semata-mata nak snap pic tu.. Perhh.. Kagum okey.. Diorang excited sebab nak gelakkan cik pulau je tu.. Cettt.. Kemain lagi kamoo yerr..

Korang tertanya-tanya tak benda alah apa yang cik pulau duk bebelkan ni?? Ni haaaa... Malas nak cakap apa.. Korang nilailah sendiri..


Apa gelak-gelak?? Dushhh... Mencikkk,...

p/s: Semalam anak saudara kepada kawan cik pulau yang berada di sarawak telah kembali ke rahmatullah akibat lemas.. Al-fatihah..

9 Pengomen Setia:

ahsfantasy24 said... [Reply to comment]

Hehe..
comelnya nama kampung tu :)


Latest Post:
Memang sudah ditakdirkan untuk sementara.

Kakzakie said... [Reply to comment]

Mana boleh tak gelak CP... kakak tak nak gelak pun jadi senyum sendiri juga.

Moga arwah anak kawan CP tenang di sana...

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

Cp tukar jd bp


al fatihah

JIJI YU said... [Reply to comment]

heh

Miss Nadya said... [Reply to comment]

kg buntut pulau dekat tmpat nad jer..:)

p/s :: al-fatihat dan salam takziah..semoga rohnya di cucuri rahmat..amin..

emy|farid said... [Reply to comment]

nak gelak, haha
tak pe nama je tu,

*alfatihah

bokbonputeh said... [Reply to comment]

Hahahahahah cool apa nama~~

mas saari said... [Reply to comment]

kampung ni kat temerloh...


al-fatihah untuk arwah!

aimie amalina said... [Reply to comment]

ayoooo
hehehehe
x pe..unik..hehe :)


alfatihah utk arwah..

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget