Tuesday, December 13, 2011

MURTABAK RAJA

Kalau semalam cik pulau duk bercerita pasal siakap 3 rasa.. Hari ni cik pulau nak bercerita pasal sejenis kuih ni.. Err.. Apasal cik pulau asyik duk cerita pasal makanan je ni.. Patutlah orang duk kata cik pulau sekarang ni makin gooooo mooooookkkk... Dushhh Dusshhh.....

Makanan apa lak hari ni?? Ni haaa.. MURTABAK RAJA.. Pernah dengar??? Pernah makan??? cik pulau ni masuk istana ke sampaikan boleh makan murtabak raja ni?? Hehehe.. Bukann... Benda ni ada dijual je.. Namanya mutabak raja sebab ni resipi golongan bangsawan kot ..

Macam mana rupanya... Ni haaa...

 Yang tu baru kotak.. Rupa kat dalam lebih kurang macam ni.... Bukan lebih kurang. Memang macam tu pun..


Amacam?? Saiznya lebih kurang 3 lapis murtabuk biasa... Tebal kan??? Harga pulak.. Boleh dikatakan 3 kali ganda harga biasa.. Ehhh. Ke lebih lagi ekss.. Sebabnya kalau tak silap RM13-RM15 satu. Cik pulau sendiri tak pasti la kan sebab bukan cik pulau pun yang beli.. Muahahaha.. cik pulau ni macam biasalah.. Tukang makan jelahhh.. Hahaha..

Hurrmm.. Korang ada nak share pape pasal makanan gak ke?? Muahahaha... *ayat kejam..* lalala~


p/s: masih lagi busy..Huhuhu


12 Pengomen Setia:

Kakzakie said... [Reply to comment]

Tak sampai tempat kakalah CP. Kalau ada nak juga merasa. Kakak pun suka murtabak...

sarah mohamad said... [Reply to comment]

Orang2 kelate je tahu murtabak di raja ni kan kan kan HEHEHE BESTTTTTT!

Lelaki Ini said... [Reply to comment]

boleh tlong buatkan tok sy?
nak rasa la jugak!

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

penah makn ni

beli pastu simpan peti kan?

mas saari said... [Reply to comment]

entah kenapa sampai sekarang tak makan murtabak... walaupun ramai cakap best!

Cik Bambam said... [Reply to comment]

lama gak x mkn murtabak nie.. ari ni ada pasar malam... keh3..

H.J said... [Reply to comment]

beli ari tu 2 hinggit je..ye ke 13 -15 murtabak raja?haha

Hanis MY said... [Reply to comment]

olohh sedaknyo la terliur weih tgk wuwuwu...

lieynanilaz said... [Reply to comment]

murtabak raja yg pemes...tapi x penah makan lagi..beli online boleh...hehe.

AmirahSM said... [Reply to comment]

sodap!! blog ini sgt2 kemas..nk dtang lg =)

budak penjara said... [Reply to comment]

ado tempat murtabak raja hok kaw2 gilo..klu mu nk tau..nati kito jpo ak bwk mu g ctu..hehe

apik pehe said... [Reply to comment]

alahai sedapnyer mek weh...

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget