Sunday, December 4, 2011

Kita Jumpa Lagi...

Gambar SINI

Hujan ler pulak.. Haihhh... Jangan tiba-tiba air naik pulak dah la... Mau tenggelam lagi pulau ni.. Ehmm.. Nasib baik la sume orang dah balik. Kalau tak, duduk la cik pulau ni sensorang kat umah.. Dah la umah makcik kat sebelah tu kosong.. Dia masuk wad.. Kena serangan jantung semalam.. Tapi sekarang dah  baik sikit. Alhamdulillah.. Cuma belum boleh keluar wad lagi.

Dah alang-alang tadi tu.. Jumpa Iffah Afeefah.. Wahhh.. Kita jumpa lagi.. Ehmm.. Maap ler Ipah.. Ai memang fail kan.. Memang takleh nakjadik tourist guide. Hahaha.. 

Bukan setakat Ipah je yang cik pulau jumpa.. Ada sekali Jiji dengan Budak Penjara.. Ok fine !! Budak penjara tak kenal pun cik pulau. Maklumlah.. cik pulau ni bukannya pemes amos macam Jiji tu kan.. Muahaha. Diorang bertiga tadi, sebab ada lagi sorang member dia, sape ntah nama dia. Dengar tak dengar  je tadi. kang salah tulis kat sini kang, mau kena saman..Ngeee~

Iffah cakap cik pulau suka gelak.. Ohhh again.. 

Btw.. Thanks sesangat.. Walaupun korang tak belanja tadi.. Tapi dah puas hati sebab ley jumpa kan.. Muahaha.. Lepas ni nak suruh Jiji dengan Mun'im belanja makan nasi ulam la??? Aci tak??? hahahaa...


p/s: Malam ni kena tido lambat.. sebab kena wat keje.. Sape suruh tak gi keje tadi.. Muahaha.. Padan muka..


9 Pengomen Setia:

Anisa Hang Tuah said... [Reply to comment]

kita tak jumpa lagi..

sarah mohamad said... [Reply to comment]

Bila kita nak jumpa pulak cik pulau? Hurmmmmm

Citarasa Rinduan said... [Reply to comment]

k.ayu nak jumpa kamu gak...

budak penjara said... [Reply to comment]

klu nk jmpe cik pulau..jom kita g pulau dollah haha

Woofer Storm said... [Reply to comment]

cik pulau suka gelak er?/hehe

nak jumpa gak..boleh??hehee

JIJI YU said... [Reply to comment]

fakta menarik tentang pulau dollah...ada 8 biji rumah je

NadiRah said... [Reply to comment]

nad??? hurmm...

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

Nak jmpe sokmo lini

agak fail tp ok la dr due ekor kedekut tu haha

H.J said... [Reply to comment]

pulau dollah bercabang tak..?haha

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget