Wednesday, December 7, 2011

Apalah Nasib....

Apalah nasibbb.. Diriku yang malang.. Ohh Tuhan... (versi lagu ) 


Sedeykan.. Ni yang MARA punya.. Baru check tadi. cik pulau tak dapat. Sekali dapay ayat keramat MAAF, PERMOHONAN ANDA TIDAK BERJAYA. Ingatkan dapat la jadik cikgu mara kan.. Nampak gayanya.. Tak dapat la merasa jadi cikgu mara.. Ehmm.. Takpelah, dah takde rezeki.. 

Yang KPM punya?? Entah bila la nak dapat. Bukan setakat bayang posting , bayang borang pun takdak. Apa orang kata.. Habuk pun tarak. Yang ada cuma PUTAR BELIT PUAD ZARKASHI.

Sebab tulah timbulnya wordless wednesday yang ni tadi....Huhuhu.. Bukannya kami graduan ISMP ni tak sabar dan cepat melenting. Tapi ramai yang tak paham situasi sebenar keadaan kami yang diputar belitkan dan dipermainkan oleh pihak yang terlibat. 


p/s: Maaf.. Malam ni takleh nak BW.. Beruk bang bang boom kena block.. Ni guna yang abang punya.. Yang cik pulau punya, abang taknak bayarkan.. Ceettt... Tolonglah bang,  tolonglah bayar.. Adikmu merayu ni.. Uhukkk..Uhukk.. 

5 Pengomen Setia:

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

erm sabala

sian yu

ade nye rezeki tu

xpon mintak keje skola swasta err

Biey said... [Reply to comment]

takpe2.. ada hikmah sume nie..

Anisa Hang Tuah said... [Reply to comment]

emm.sabar je laaa

msredcheesecake said... [Reply to comment]

Doa, doa org teraniaya insyaAllah dimakbulkan..... Sabar... Nanti ada rezeki tu...

mas saari said... [Reply to comment]

sabar cik pulau!
nanti adalah rezeki tu.. bykkan berdoa ye..

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget