Wednesday, November 30, 2011

Header Lagi..

First of all.. Cettt.... Nak speaking london la pulak.. Muahahaha.. Macam ni lah bila terlebih minum kopi radix.. Err.. Ada kaitan ke?? Huhh.. Merepek lagi..

Back to tajuk.. Sebenarnya, cik pulau buat header kali kedua ni untuk sorang blogger ni... Header pertama untuk jiran cik pulau boleh tengok kat SINI.

Dia mintak cik pulau buatkan untuk dia. Sian dia takde header.. Disebabkan cik pulau ni ada masa free, cik pulau pun buatkan la untuk dia satu.. 


Macam yang cik pulau cakap la.. cik pulau ni tak kreatip, so tak reti la nak wat header cantik-cantik macam orang lain. Yang ni jelah yang termampu.. Tu pun men bedal je.. Huhuhu.. 

Maaf yer Ain kalau tak cantik.. Huhuhu. Dah la lambat benor baru cik pulau buat yer.. Macam ni lah bila dah tua, asyik lupa je lebih. Hehehe.. Sorry yer..


p/s: Ada satu lagi permintaan header yang tak tertunai lagi..Huhuhuhu.. Sabar yer..

7 Pengomen Setia:

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

da cam kemba lak ni

hahaah

ain revival said... [Reply to comment]

thanks a alot yer cik pulau...comeyyy laa...hehe

http://ainrevival.blogspot.com/2011/11/warkah-untuk-cik-pulau.html

sarah mohamad said... [Reply to comment]

HEHEHE Okay ler tuuu cik pulau. Sama lah, saya punggg tidok kreatip! HEHEH

Ardini Humaira said... [Reply to comment]

cantik dah ni cik pula.. sies :D

siti kektus said... [Reply to comment]

aah lah. nmpak sepesen dengan header cik pulau. :)

mas saari said... [Reply to comment]

kreatifnya, pandai buat header sendiri!

gadis melayu said... [Reply to comment]

cantik..!!!!^_^

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget