Thursday, August 18, 2011

Abang dah pergi..

Baru lepas sahur... Ohh yeaahh..  Sahur terakhir bersama abang pada tahun ni.. Cozz.. Sekarang ni dia tengah bersiap-siap nak gi airport. Dia dah nak gi Labuan.. Tiket ke KL pukul 6.45 pagi dan dari KL ke Labuan pulak pukul 9..

Ehhmm.. Raya tahun ni dia tak balik weehh.. Hadoii.. Kesian la pulak kat dia yer.. Anak-anak dia tu sedey la.. Nak nak yang perempuan si Alya tu.. Ehhmm.. Berkabung la 2 3 hari gamaknya... 

Pasal berukbang bang boom ni. Huhhh!!! cik pulau sorok bawah bantal tido malam tadi. Keh keh keh... Takde la, cik pulau tak sorok pun.. Tapi memang duduk dalam bilik cik pulau pun malam tadi. 

Abang tak bawak gi sana.. hehehe. Hasil muka 2 ringgit yang cik pulau buat malam tadi.. Hahaha.. Tapi.. Masalah nak membayornya ni.. Kang kalau dah tak beronline cik pulau tu.. Paham-paham lah yer.. Masih berusaha memujuknya masukkan duit untuk cik pulau tuk bayar bulan-bulan.. Hahaha.. *kamu kan abang..versi iklan digi*


Moga abang selamat sampai sana dan selamat segalanya..ameenn.. 

11 Pengomen Setia:

Si GaJus!!! said... [Reply to comment]

moga slamat jugak... Slamat Hari Raya. jange seday2... ry nih mai jalan dumoh..hhehehe

L said... [Reply to comment]

amiiin.. kim slm kt abg..

jom doa?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/doakan-untuk-keburukan-saudara-seislam.html

Fadzli Amir said... [Reply to comment]

Salam kenal cik pulau....baiknya abg cik pulau...doakan dia selamat pergi dan kembali nanti..

Ku Azhar said... [Reply to comment]

amin! :D

Atiqah Sa'ahiry said... [Reply to comment]

semoga selamat perjalanan abg cik pulau..ayah kita pagi ne nak g umrah..jap g nak bertolak ke KLIA..

Suhaili Sarif said... [Reply to comment]

waa x beraya dgn family?


selamat berpuasa cik pulau

H.J said... [Reply to comment]

abang dia kan baik??haha

Iffah Afeefah said... [Reply to comment]

babai abang erk

abisla nk membayar lak

Kakzakie said... [Reply to comment]

Abang tak sampai hati adik-anak nak guna so dia rela tinggalkan utk CP. Kalau tak nanti macamana nak berblog...:)

apik pehe said... [Reply to comment]

hehehe..itu lah seorang abg dimata adiknya..hehehe

Qaseh dalia adelia said... [Reply to comment]

alololo sedihnye .. seb bek berukband ye tak bawak ..amboihh bagi betis nak peha pulak ye

Related Posts with Thumbnails

KAKI GOSIP PULAU

Get this widget